Ile kosztuje projekt ulotki?

Redakcja               25.04.2023              
Projektowanie ulotek to kluczowy element strategii marketingowej dla wielu firm, które chcą skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów. Cena projektu zależy często od stopnia skomplikowania, liczby poprawek, a także samej renomy twórcy. Ile kosztuje dobry projekt ulotki reklamowej? Sprawdźmy!

Od czego zależy cena projektu ulotek?

Na początku warto zaznaczyć, że ceny projektowania ulotek zależą w dużej mierze od jakości wykonania. Firmy i przedsiębiorcy, którzy chcą, aby ich ulotki były profesjonalne i skuteczne, powinni zwrócić uwagę na doświadczenie i jakość usług oferowanych przez specjalistów. Projekty ulotek można zamówić u freelancerów lub agencji reklamowych, a ceny mogą się znacznie różnić.

 

Ile kosztuje projekt ulotki?

Cena za projekt ulotki reklamowej może być bardzo różna. Są firmy, które zrobią projekt za 50 złotych, są takie, które za jeden projekt wezmą 200 złotych, ale są też projektanci, liczący sobie za projekty nawet kilka tysięcy złotych. Nie ma tutaj górnej granicy. Dolnej w zasadzie też nie ma. Wszystko zależy od oczekiwań.

W przypadku prostych projektów, które nie wymagają specjalistycznych narzędzi, można znaleźć oferty już za około 100 złotych. Ceny rzędu kilku tysięcy, dotyczą z reguły najbardziej skomplikowanych zleceń i firm, mających szczególne wymagania względem takiego projektu.

Średnia cena za projektów ulotek wynosi około 500-1000 złotych. U nas ceny zaczynają się od 500 złotych i w tej kwocie otrzymasz kilka projektów, nie zaś, jak w większości przypadków, jeden lub dwa. Korzystając z naszego narzędzia, samodzielnie określasz budżet i liczbę projektów, jaką chcesz otrzymać w wybranej kwocie.

Zamów wymarzony projekt ulotki!

Od czego zależy cena projektu ulotki reklamowej?

Cena za projekt ulotki często zależy od kilku różnych czynników, które razem składają się w całość. Najczęściej ceny projektów ulotek są zależne od:

  • stopnia skomplikowania projektu,
  • czasu potrzebnego na jego wykonanie,
  • liczby poprawek,
  • nietypowych elementów w projekcie

Im bardziej skomplikowany projekt graficzny ulotki, tym wyższa może być cena jego wykonania. Tak, jak pisaliśmy w poprzednim akapicie - proste projekty można wykonać relatywnie szybko i tanio. Trudniej, znaczy drożej.

Podobnie czynnikiem wpływającym na koszty projektowania ulotek jest czas potrzebny na wykonanie projektu. Jeśli zależy nam na szybkim terminie realizacji, możemy się spodziewać wyższych kosztów. Jeśli jednak jesteśmy w stanie poczekać kilka dni, cena projektu ulotki może być niższa.

Liczba poprawek w projektach także ma znaczenie. Szybka akceptacja, oznacza szybszą realizację. Korzystając z usług agencji graficznych, lub grafików, możesz spodziewać się jednej lub dwóch poprawek w cenie. Za kolejne będzie trzeba uiścić dodatkowe opłaty.

Gdzie kupić projekt ulotki w najlepszej cenie?

Zgodnie z poprzednim akapitem, cennik projektów ulotek zależy od wielu różnych składowych. Niemniej, u grafika freelancera lub w agencji reklamowej, dostaniesz cenę za projekt, ale poprawki ponad ustaloną liczbę, to kolejne dopłaty.

U nas natomiast dostaniesz tyle różnych projektów ile chcesz  i samodzielnie wybierzesz ten, który odpowiada najbardziej podanym wytycznym. Bez ukrytych kosztów i niepotrzebnych dopłat. Masz określony budżet, liczbę projektów w tej kwocie i tyle. Płacisz wyłącznie za wybrany projekt graficzny.

Zobacz nasze produkty: projektowanie folderów, projektowanie reklamy, projektowanie pudełek, projektowanie etykiety, projektowanie logotypów, pomysł na nazwę firmy

Chcesz więcej? Przeczytaj:

  1. Co powinna zawierać dobra ulotka reklamowa?
  2. Jak wybrać font?
  3. 7 zasad projektowania graficznego
  4. Jak zrobić folder reklamowy?
  5. Jak zaprojektować portfolio?
  6. Co to jest infografika?
  7. Wymiary i formaty ulotek reklamowych
  8. Redesign i odświeżenie logo
  9. Wymiary i rozmiary wizytówki
  10. Co powinna zawierać etykieta produktu?
  11. Co powinna zawierać wizytówka?
  12. Jak przygotować wizytówkę do druku?
  13. Co powinna zawierać prezentacja multimedialna?
  14. Formaty plików graficznych
  15. Co to jest logo w krzywych i wektorach?

To także może Cię zainteresować

Czerwony w projektowaniu logo

Większość ludzi twierdzi, że podczas zakupów kieruje się przede wszystkim rozsądkiem. Spytani o powód wyboru właśnie tego, a nie innego produktu najczęściej wymienią cenę, jakość czy opinię znajomych. Oczywiście są to niezwykle ważne parametry, ale okazuje się, że istnieje jeszcze jedna równie ważna cecha produktu – jego kolor. Po co nam te kolory? Dlaczego niektóre kolory pobudzają nas do działania, inne uspokajają, a jeszcze inne wzbudzają zaufanie? Wszystko wyjaśnia psychologia

Krzysztof Gorzkowicz
24 marca 2015  

Czy grafika no stronie internetowej jest ważna?

Czy grafika na stronie www jest istotna? Jaką rolę pełni? Jak wybrać odpowiedni typ i rodzaj grafiki na własną stronę internetową? Dlaczego lekceważenie elementów graficznych nie jest dobrym pomysłem? Jaką rolę pełni grafika na stronie www? Klient może trafić na stronę internetową z kilku powodów. Najczęściej odnajduje produkt lub usługę za pomocą którejś z popularnych wyszukiwarek. Ocena treści, zawartości strony zajmuje tylko kilka sekund w trakcie których odbiorca po

Andrzej Sitek
19 maja 2015  

Czy agencja projektowa stworzy dobre logo?

Nie wiesz skąd wziąć logo dla swojej firmy? Czy agencja reklamowa stworzy dobre logo dla Twojego projektu? Jak wygląda praca agencji podczas tworzenia logotypów? Sprawdzam! Dobre logo sercem Twojej marki Logo stanowi serce identyfikacji wizualnej. Od niego zaczynasz budowę całej strategii firmy. To element najważniejszy. Perfekcyjne logo jest ponadczasowe, łatwe do zapamiętania, oddaje ducha i charakter firmy. Jak z pobożnego życzenia uczynić idealny projekt? Agencja musi go opracować wedłu

Andrzej Sitek
9 czerwca 2015