Projektowanie wizytówek online

Projektowanie wizytówek

Zleć grafikom swój projekt - otrzymasz więcej projektów wizytówek, w krótszym czasie i niższej cenie!

Tysiące grafików

Tysiące grafików tworzących wizytówki

Nawet do 300 projektów w konkursie

Od 10 do 40+
projektów wizytówek w konkursie

100% gwarancji praw autorskich

100% gwarancji praw autorskich

Cennik - Wizytówki

Projektowanie wizytówek dla firmy

Tworzenie wizytówek nigdy nie było tak proste!

Konkursy dla grafików to nowa usługa projektowania wizytówek, dzięki której otrzymasz więcej (różnorodnych) projektów, w krótszym czasie, w niższej cenie.

  1. Ustalasz budżet i zakładasz konkurs graficzny na projekt wizytówki.
  2. Graficy z całej Polski zaczynają projektować wizytówki dla Ciebie.
  3. Już po 7 dniach możesz wybrać zwycięską pracę spośród kilkudziesięciu projektów wizytówek.

Zobacz projekty

Jak działa społecznościowe projektowanie wizytówek?

Projektowanie Społecznościowe - to w tym tkwi największa siła konkursów graficznych. Setki grafików z całej Polski walczy, aby przygotować dla Ciebie idealny projekt wizytówki. Wszyscy pracują równolegle, dlatego już w 7 dni dostaniesz dziesiątki projektów wizytówek.

Pamiętaj: płacisz tylko za wybrany przez Ciebie projekt wizytówki.

Czytaj dalej

Jakie znaczenie ma wizytówka?

Wizytówka to w wielu przypadkach Twój haczyk, Twój “one shot” do tego, żeby złapać kontakt z potencjalnym klientem. Jasne - wiele zależy od Twoich kompetencji, tego jak przedstawisz ofertę i w jaki sposób zainteresujesz potencjalnego odbiorcę tym, co masz do opowiedzenia. Załóżmy jednak, że znasz się na tym co robisz i Twój rozmówca dał się namówić. Nadchodzi ten mityczny “właściwy moment”, na przekazanie mu swojej wizytówki i dołożenie solidnej cegiełki do tego, żeby zechciał się z Tobą skontaktować. Zapamięta to co mu powiedziałeś? Super. Masz dla niego ofertę nie do odrzucenia - Bardzo dobrze. Kupił Twój sposób bycia i narracji? Świetnie. Projektowanie wizytówek, to nie coś, co należy zostawić przypadkowi. Dlaczego?

Teraz spójrz na to z drugiej strony. To Ty jesteś osobą otrzymującą wizytówki. Co rusz odbywasz spotkania, co rusz rozmawiasz z potencjalnymi kontrahentami i otrzymujesz kilka, kilkanaście wizytówek w różnym odstępie czasu. Analizujesz sobie wszystkie oferty, zasadniczo są do siebie dość podobne. Wszyscy goście znają się na tym, co mieli Ci przekazać. Następuje podświadoma weryfikacja detali. Sięgasz po wizytówki. Tutaj pojawia się i uwidacznia ich niebagatelna, trudna rola. Bo na jakie wizytówki zwrócisz swoją uwagę w pierwszej kolejności? Co zwróci Twoją uwagę i sprawi, że będziesz chciał się skontaktować? Co sprawi, że dany projekt wizytówki zostanie przez Ciebie zapamiętany na tyle, aby pociągnąć temat nieco dalej i zamienić ofertę w podpisaną umowę?

Jak stworzyć dobrą wizytówkę?

Stworzenie dobrej, działającej wizytówki, która będzie odpowiednio oddziaływać na odbiorcę nie jest sprawą prostą. Wymaga sporego nakładu pracy, wyczucia estetyki, znajomości danej branży i sporej dozy doświadczenia. Jak zaprojektować dobrą wizytówkę? Czy możesz zrobić to samemu? Najważniejsze przy ich projektowaniu, jest zwrócenie uwagi na kilka cech, które decydują o tym, czy wizytówka jest skuteczna, interesująca i najważniejsze - czy zwiększa lub ma w ogóle szansę zwiększyć… Twoją sprzedaż! Jakie to cechy i na co zwrócić uwagę projektując wizytówki swojej firmy?

Projekt wizytówki w pierwszej kolejności musi oddawać charakter Twojej pracy bądź firmy. Nie zawsze wystarczy sztywny papierowy prostokąt z nazwiskiem i numerem telefonu. Mało tego, naszym zdaniem dzisiaj, w dobie ogromnej konkurencji w wielu branżach i na wielu rynkach - to zwyczajnie zbyt mało. Celem wizytówek jest w pewien sposób graficzne przedstawienie tego, co chcesz przekazać. Dopełnienie Twojego działania bezpośredniego. Słowem, musi ją cechować oryginalność, musi jakoś wyróżnić się na tle konkurencji i pomysłowe projekty mają to do siebie, że skutecznie zapadają w pamięć. To już może nie połowa, ale jednak spory fragment sukcesu. Wiadomo - od oryginalności, do przekombinowania droga jest niedaleka, ale z nami i naszymi grafikami zupełnie Ci to nie grozi. Mamy oryginalny projekt, co dalej?

Znaczenie ma wykonanie i jakość wszystkich istotnych elementów, czcionka, krój, a nawet rodzaj i gramatura zastosowanego papieru. Kolorystyka również jest bardzo ważna. Musi spójnie łączyć się z identyfikacją wizualną Twojej firmy i pasować do specyfiki Twojej firmy, branży, czy produktu. Kolory muszą być odpowiednio nasycone i wzbudzać zamierzone skojarzenia. Inne połączenie tych cech będzie działać w przypadku warsztatu samochodowego, a jeszcze inne, gdy mowa o kancelarii adwokackiej. Nie lepsze, nie gorsze. Po prostu różne ze względu na zupełnie inną specyfikę branży i oczekiwania klienta. Identyfikacja graficzna ma również odniesienie do takiego z pozoru prostego elementu. Musisz więc zwrócić uwagę na to, czy założony projekt ma punkty wspólne z Twoją firmą lub usługą. Czy łączy ze sobą te dwa elementy, tworząc spójną całość. Czasem bardzo prosty projekt, ale wykonany oryginalnie i jakościowo, wyróżniający się na tle konkurencji choćby użytym materiałem, może zrobić świetną robotę. Projekt jest spójny, oryginalny i jakościowy? Jeśli tak, to co dalej?

Odpowiednie rozmieszczenie i uwidocznienie elementów kontaktowych zawartych na wizytówkach. Mówiąc kolokwialnie - musi zostać zachowany odpowiedni porządek, czystość i przejrzystość w ustawieniu poszczególnych elementów wizytówki. Zbyt dużo jest na rynku przykładów, które może są ładne, ale kompletnie niepraktyczne, przekombinowane i pełne bałaganu. Zamierzonego, czy nie - trudno powiedzieć. Projekt musi być estetyczny, czysty i profesjonalny. Oczywiście zależnie od branży. Każda z nich wiąże się ze swoją własną indywidualną specyfiką, ale każdą z nich trzeba znać i dostosować efekt końcowy, do jej wymagań. Jakie elementy kontaktowe powinny znaleźć się na dobrej wizytówce?

  • dane właściciela wizytówki (imię i nazwisko),
  • stanowisko,
  • nazwa firmy,
  • logo firmy,
  • dane adresowe firmy,
  • telefon kontaktowy,
  • adres mailowy,
  • adres strony www.


Okej, masz dane kontaktowe, czy to wystarczy? Nie koniecznie. To są elementy niezbędne i niepomijalne, a jeśli o graficzne fajerwerki chodzi, to tutaj grafik powinien dostać pole do popisu, a przy tym zaproponować Ci coś nieszablonowego. Co dalej?

Kolejny szalenie ważny element, to zgodność z obecnymi trendami. Wizytówki dziś a jeszcze kilka, czy kilkanaście lat temu, to zupełnie co innego. To co działało i wystarczyło kiedyś, dziś może nie dać efektów. Dobra wizytówka to nie tylko odpowiedni przekaz, ale i kompozycja wpisująca się w obecne wytyczne. Grafik powinien czuwać nad tym, aby wszystkie elementy były skomponowane w sposób należyty i odpowiadały na potrzeby zmieniającego się klienta. Bez tego, Twoje wizytówki będą tym samym, co setki innych. Naturalnie nie ma jednej odpowiedzi na pytanie jak stworzyć nowoczesną wizytówkę, bo trendy się zmieniają. Rolą Twoją i grafików, którzy mają za zadanie Ci pomóc, jest za nimi nadążać i zaproponować Ci rozwiązanie spójne, nowoczesne, charakterystyczne i sprzedażowe. Całkiem dużo ważnych elementów, jak tak z pozoru prosty element układanki firmowej, co? Załóżmy, że znasz się na tym wszystkim co opisane powyżej, masz w głowie pomysł, wiesz co zadziała i chcesz zrobić to samodzielnie. Przejdźmy do elementów technicznych projektowania.

Projektowanie

Odpowiednie oprogramowanie - coś, czego pominąć nie sposób. Chcąc samodzielnie zrobić projekt, musisz mieć dostęp do oprogramowania, legalnego. Czy to będzie oprogramowanie płatne - Photoshop, CorelDRAW, Ilustrator, czy darmowe np. GIMP, to jednak musisz potrafić je obsługiwać i mieć na to czas. Często niemało, a i znajomość programów wymaga odpowiedniej wprawy.

Wymiary - masz dostęp do oprogramowania, masz odrobinę lub nieco więcej czasu aby się tym zająć. Czas start. Ustalasz rozmiar. Nie ma sztywnych wytycznych co do wymiarów wizytówek. Standardowo przyjmuje się wymiar 90x50 mm, ale jeśli masz inny pomysł - ogranicza Cię wyobraźnia.

Spady - istotne odstępy od krawędzi. Element niezbędny w druku. Pozwala ustalić bezpieczny margines na projektach. Dzięki niemu nic w druku nie zostanie ucięte. Jeśli tworzysz to samodzielnie - musisz o tym pamiętać. Jeśli projekt stworzy grafik - będzie o tym pamiętać. Przynajmniej powinien. Nasi pamiętają!

Czcionki - krój, kształt, wielkość, czytelność. Wszystko co może ułatwić klientowi zapamiętanie i podjęcie kontaktu. Nie lekceważ tego elementu. Profesjonalny grafik pomoże Ci dobrać je w taki sposób, aby podkręcić ich działanie i skuteczność. Musi być spójna z elementami graficznymi i ogólnym przekazem.

Układ i rozmieszczenie - rozmieszczenie, o którym przeczytałeś już wcześniej. Musisz pamiętać o odpowiednim ustawieniu elementów. Przed oczami potencjalnego klienta powinny być w pierwszej kolejności najważniejsze komunikaty. Warto pomyśleć o tym już na etapie projektowania logo firmowego. Powinno się dobrze prezentować podczas użytku w różnych sferach - także na wizytówkach. Musi być czytelne i dobrze widoczne.

Elementy graficzne - zwróć uwagę, czy to co wybrałeś dobrze się prezentuje. Może wydać się dobrym pomysłem, a po wydruku jednak nie spełnić oczekiwań. Tym elementom warto poświęcić nieco więcej uwagi.

Stronicowanie - zastanów się nad tym co ma znaleźć się na obu stronach wizytówki. W jaki sposób mają zbudować narrację. Dzisiaj często zdarza się, że ten drobny element marketingu ma opowiedzieć Twoją historię.

Krzywe - zmiana na krzywe po poprawkach pozwoli Ci uniknąć przykrych niespodzianek przy właściwym wydruku. Unikniesz zmiany czcionek i elementów na standardowe, jeśli drukarnia nie posiada czcionek, które wybrałeś.

Próbny wydruk - monitor, a wydruk to dwie różne sprawy. Coś co na ekranie wygląda obłędnie, po wydruku może wyglądać źle. Próbny druk da Ci możliwość weryfikacji, zanim właściwy projekt trafi do drukarni. A skoro już o tym mowa.

Jakość - czyli odpowiednia gramatura papieru, jeśli się na tym nie znasz, nie ma problemu, drukarnia na pewno pomoże, a w przypadku kiedy skorzystasz z pomocy naszych grafików pomogą wybrać optymalną opcję.

Barwy - w zależności od przeznaczenia projektu, musisz pamiętać o wybraniu odpowiedniej palety barw. CMYK będzie idealny do wydruku. Nie zmieni barw i ich natężenia podczas drukowania. Do internetu i na stronę www najlepszą paletą będzie RGB. Pamiętaj o tym - unikniesz niespójności!

Format - najlepiej PDF albo TIFF. Gwarancja dobrego wydruku i braku nieprzewidzianych zmian po zakończeniu drukowania. Bardzo istotne!
Całkiem dużo elementów, jak na samodzielne projektowanie wizytówki co? Nie każdy ma na to czas, nie każdy się na tym zna i co ważniejsze nie każdy chce się podejmować tak żmudnego i czasochłonnego zajęcia. Nie ma się jednak co martwić. Nie musisz robić tego samemu. Masz kilka innych opcji. Pierwsza z nich, czyli kreator wizytówek, druga natomiast, to nasz konkurs na projekt wizytówki. Co wybrać? Zobacz sam!

Dlaczego kreator wizytówek to nie zawsze dobra opcja?

Nie zawsze jest tak, że wszystko co wydaje Ci się świetnym pomysłem, w rzeczywistości nim będzie. Nie zawsze też, projekt wizytówek, które Twoim zdaniem będzie genialny - będzie działać, jak należy. Po prostu nie zawsze będzie sprzedawać, a każdemu koniec końców - o to przecież chodzi. W internecie znajdziesz mnóstwo stron, reklamujących się jako łatwy kreator wizytówek - darmowy, czy też nie, bywa różnie. Samodzielnie możesz skomponować sobie taką wizytówkę, jaką tylko chcesz, umieścić na niej co tylko chcesz i od razu posłać bezpośrednio do druku. Pozostaje Ci tylko wybór papieru, sposobu druku, liczby wizytówek składających się na zamówienie i już - gotowe. Możesz wybrać spośród setek gotowych szablonów, dostępnych obrazów lub po prostu importować swoje zdjęcia, grafiki, czy co tylko sobie zażyczysz. Rozwiązanie idealne? I tak i nie.

Co jest największym problemem gotowych szablonów? Właśnie to, że są gotowe. Znaczy to po prostu tyle, że ktoś kiedyś mógł i najpewniej skorzystał z danego rozwiązania. Niektórym to nie przeszkadza i nie stanowi to najmniejszego problemu. My jednak, jesteśmy zwolennikami indywidualnych projektów i naszym zdaniem projekt wizytówek idealnych powinien być skrojony na miarę. Najpewniej niektóre elementy mogą być podobne do wcześniej widzianych projektów, bo niekoniecznie istnieje możliwość stworzenia czegoś unikatowego, ale jednak - co projekt autorski, to autorski. Wszelkie kreatory wizytówek dają Ci wolną rękę, ale niekoniecznie musisz się znać na tym, czy dany układ jest prawidłowy.

Czasami wolna ręka w działaniach ma to do siebie, że z nadmiaru opcji możesz dostać twórczego szału i zwyczajnie odlecieć w swoich projektach. Wymyślić coś niesamowicie pięknego, absolutnego stylistycznego majstersztyku. I wszystko fajnie, ale po czasie spojrzysz na taką wizytówkę i zdasz sobie sprawę, że stworzyłeś wizualnego potwora. Nie dość, że nie jest tak piękny, jak wydawał się wcześniej, to jeszcze może nie spełnić swoich podstawowych funkcji i być przekombinowany. Istotne, aby znać najnowsze trendy i wiedzieć co dzisiaj działa. Tutaj pomoc grafików może być nie do przecenienia. Ostatecznie wybór należy do Ciebie i możesz skorzystać z takiej opcji, jaka Cię satysfakcjonuje. Nie chcesz projektować samodzielnie wizytówek i nie chcesz także korzystać z kreatora? Mamy dla Ciebie dobre i bezpieczne rozwiązanie.

To może konkurs na projekt wizytówki?

Jedną z dostępnych opcji jest skorzystanie z pomocy profesjonalnych grafików, na przykład tych, których możesz znaleźć na nasze platformie. Doświadczeni ludzie z setkami projektów na kontach, z ogromnymi pokładami kreatywności i twórczych pomysłów, a przy tym z dużym bagażem wiedzy. Załóż konkurs na projekt wizytówki - to bezpieczny i skuteczny pomysł. Dlaczego? Samodzielnie ustalasz budżet jaki Cię interesuje. Ustalasz wytyczne i najważniejsze elementy danego projektu - jeśli oczywiście masz plan. Jeśli nie - nasi graficy sami dopasują projekt wizytówek do specyfiki Twojej branży i firmy. Nie musisz płacić za wszystkie otrzymane projekty, a tylko za ten, który będzie Twoim zdaniem odpowiedni i spełni Twoje potrzeby oraz oczekiwania.

Na każdym etapie trwania konkursu masz wgląd w prace nadesłane przez grafików. W każdym momencie możesz napisać komentarz do każdej z prac. Wejść w interakcje z grafikami, podać im swoje wytyczne co do koncepcji, poznać ich zdanie i ustalić wspólnie najlepszą możliwą wersję. Możesz także skorzystać z naszej bazy i zobaczyć gotowe projekty wizytówek, niewykorzystane wcześniej przez nikogo innego. Zlecenia na naszej platformie nie przepadają. Te, które nie zostały wybrane w konkursie, są wciąż dostępne do kupienia. Jeśli któryś z pomysłów trafił w Twoje potrzeby, możesz skontaktować się z grafikiem i nabyć go. Dajemy Ci kilka gotowych rozwiązań, a Ty masz pewność, że dostaniesz autorski projekt, nie natomiast kalkę wizytówek innej firmy.

Konkursy na projekty wizytówek mają jeszcze jedną zaletę. Czuwamy nad nimi i jesteś całkowicie bezpieczny, a po wykonaniu projektu całość praw przechodzi na Ciebie. Projekt jest Twój i możesz nim dysponować tak, jak chcesz. Dbamy również o to, żeby projekty, które otrzymujesz były zgodne z prawem i Twoimi wytycznymi. Z naszych możliwości skorzystały już tysiące osób i jednego jesteśmy pewni - będziesz zadowolony. Mało? Płacąc tylko 300 złotych, możesz otrzymać co najmniej 10 projektów wykonanych przez profesjonalnych grafików. Dajemy Ci do wyboru cztery gotowe pakiety do wyboru, a jeśli to zbyt mało. To samodzielnie możesz zdecydować, jaką kwotę chcesz przeznaczyć. W zależności od Twojego wyboru zmieni się liczba projektów i odpowiedzi na Twój konkurs.

Po zakończeniu Twojego zlecenia, otrzymasz wszystkie niezbędne materiały gotowe do druku. W odpowiedniej jakości i formacie, zgodne ze wszystkimi elementami opisanymi powyżej. Skuteczne projekty wymagają dużo pracy i wprawy, my zrobimy wszystko za Ciebie. Nasi graficy pomogą w wyborze optymalnego rozwiązania i posłużą radą na każdym etapie projektowania.

Przejrzyste zasady, od początku do końca wiesz ile płacisz, wiesz ile projektów otrzymasz w zamian. Wiesz jakiego poziomu możesz oczekiwać, więc nie tylko zaoszczędzisz pieniądze, ale przede wszystkim swój cenny czas. Dodatkowo, jesteśmy do Twojej dyspozycji w każdym momencie i jeśli będziesz potrzebować jakiejkolwiek pomocy, możesz zawsze się do nas zgłosić.

Graficzna wizytówka firmy Crowd Design wraz z danymi firmy

Tworzenie wizytówek w Designer

Miło, że chcesz nas poznać :). Nazywamy się Crowd Design i jesteśmy z Wrocławia. Pewnego czerwcowego wieczoru, dryfując jak zwykle niespiesznie między obłokami, uświadomiliśmy sobie, że nikt jeszcze nie zmalował kompleksowego portalu o grafice. Nie mogliśmy tego tak zostawić, więc postanowiliśmy zejść na ziemię i tak oto powstał Designer. Naszym sekretem jest projektowanie społecznościowe - to w oparciu o ten mechanizm tworzymy wizytówki i dowolną inną grafikę. Kliknij poniżej, jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej.

Czytaj dalej