Projektowanie etykiet online | Aktualizacja: 21.01.2017

Projektowanie etykiet

Zleć grafikom swój projekt - w ciągu 7 dni otrzymasz nawet kilkaset gotowych projektów etykiet!

Tysiące grafików

Tysiące grafików tworzących etykiety

Nawet do 300 projektów w konkursie

Od 5 do 50+
projektów etykiet w konkursie

100% gwarancji praw autorskich

100% gwarancji praw autorskich

Cennik - Etykiety

Projektowanie etykiet dla firmy

Tworzenie etykiet nigdy nie było tak proste!

Konkursy dla grafików to nowa usługa projektowania etykiet, dzięki której otrzymasz więcej (różnorodnych) projektów, w krótszym czasie, w niższej cenie.

  1. Ustalasz budżet i zakładasz konkurs graficzny na projekt etykiety.
  2. Graficy z całej Polski zaczynają projektować etykiety dla Ciebie.
  3. Już po 7 dniach możesz wybrać zwycięską pracę spośród kilkudziesięciu projektów etykiet.

Zobacz projekty »

Przykładowe realizacje etykiet

Przeglądaj konkursy »
DARR
PZPN
Grunwald Studio
Korporacja kurierska
Urocza Development
Ubezpieczenia Online

Opinie naszych klientów

  • "Pełen profesjonalizm. Zgodnie z tym, czym Designer reklamuje się na swojej stronie WWW, są z klientem od momentu rozpoczęcia współpracy w stałym kontakcie.

    Graficy nie tylko cierpliwie nanoszą uwagi i poprawki klienta, ale również wychodzą z inicjatywą i ciekawymi pomysłami. Jestem zadowolona z efektu końcowego i polecam współpracę z Designer!"
    Adriana Wojniusz 
    Menedżer Projektu Ubezpieczeń Turystycznych
    luty 2015
  • "Współpraca z Designer okazała się strzałem w dziesiątkę! J Możliwość wyboru logotypu spośród ponad 60 prac dała nam możliwość wyboru najbardziej zbliżonego naszym oczekiwaniom.

    Designer.pl wyróżnia profesjonalna obsługa Klienta, stały kontakt oraz wysoka jakość świadczonych usługi. Osoba reprezentująca firmę Designer z którą miałam okazję współpracować, zawsze chętnie służyła radą i pomocą obsługując naszą firmę w miły i profesjonalny sposób.

    W związku z niniejszym z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę Designer jako nowoczesnego, prężnie i sprawnie działającego oraz solidnego partnera zapewniającego wzorową współpracę."
    Agnieszka Pluta 
    Marketing Manager w ITSAPS - partner ericsson LG.
    kwiecień 2015
  • "Każdy klient doceni sposób, w jaki serwis podchodzi do jego wymagań. Firma uczciwie określa potrzeby klienta i przystosowuje do nich swoją ofertę.

    Jakość współpracy z firmą podnosi wysoki poziom komunikacji. Nie da się nie zauważyć, jak duży nacisk położony jest na to, aby kontakt przebiegał szybko i sprawnie. Firma wykazuje takie samo zaangażowanie we wszystkie realizowane projekty."
    Łukasz Długosz
    Villain Republic S.C
    grudzień 2014

Jak działa społecznościowe projektowanie etykiet?

Projektowanie Społecznościowe - to w tym tkwi największa siła konkursów graficznych. Setki grafików z całej Polski walczy, aby przygotować dla Ciebie idealny projekt etykiety. Wszyscy pracują równolegle, dlatego już w 7 dni dostaniesz dziesiątki projektów etykiet.

Pamiętaj: płacisz tylko za wybrany przez Ciebie projekt etykiety.

Czytaj dalej »

Jak projektujemy etykiety?

Czyli tworzenie etykiet dla Ciebie
 
Etykieta to element opakowania, ale w przeciwieństwie do niego ma szerokie znaczenie informacyjne. Przede wszystkim mówimy o nazwaie produktu. To podstawowa informacja, która pozwala zidentyfikować artykuł, ponieważ opakowanie nie zawsze umożliwia rozpoznanie zawartości. Nazwa powinna być wyraźna, widoczna i najlepiej nawiązująca do wyrobu w sposób bezpośredni, co nie zawsze jest możliwe. Jakie jeszcze funkcje spełnia etykieta?

Jak pozyskać klienta dzięki etykiecie?

W wypadku wielu produktów konieczne jest dodatkowo wskazanie terminu przydatności, informacji o warunkach przechowywania, sposobu użycia lub przygotowania. Poza szczegółową informacją etykieta ma za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy, podnieść walory estetyczne artykułu (uzupełnienie opakowania), służy też działaniom marketingowym. Kariera etykiety rozpoczęła się od konieczności rozróżnienia specyfików wytwarzanych przez aptekarzy. Niegdyś były to po prostu zapisane ręcznie paski papieru mocowane za pomocą sznurka do szyjki butelki. Dziś etykieta może być sposobem zdobycia przewagi nad konkurencją, nadaje produktowi charakteru (np. etykiety win), znane marki korzystają z siły swych logotypów, które nieodmiennie umieszczają na etykietach, bo to się zwyczajnie opłaca.

Dziś konkurencja na każdym polu jest bezwzględna. Wielość produktów w tych samych segmentach powoduje trudność z wyróżnieniem produktu. Każdy element, który pozwoli osiągnąć efekt wyjątkowości, jest bardzo cenny. W związku z tym producenci są zmuszeni skupiać się na najdrobniejszych szczegółach. Ważne jest np. umieszczenie na nalepkach, poza wspomnianymi powyżej informacjami, dodatkowych elementów, specjalnych bodźców. Jakich? Zwykle są to:
 
  • symbole oznaczające walory zdrowotne produktu,
  • symbole oznaczające biodegrafowalność opakowania,
  • informacje o składzie produktu,
  • symbole oznaczające certyfikaty i wyróżnienia uzyskane przez produkt.
 
Bywają również projekty etykiety wykonywane specjalnie na różnorakie święta i uroczystości. Różnią się od swoich standardowych odpowiedników i dlatego są łatwiej dostrzegalne.

Jak projekt etykiety odzwierciedla jakość produktu?

Innym, niegdyś mniej ważnym aspektem, jest jakość etykiet i rodzaj materiału, z którego są wykonane (blisko 80% etykiet jest tak samo trwała jak opakowanie produktu). Doskonały druk, wyraźne, soczyste kolory, nietypowe kształty - to środki, którymi producent stara się wyróżnić swój produkt ze spektrum pozostałych. Wysoka jakość etykiety ma też dodatkowe znaczenie psychologiczne. Skoro firma dołożyła tylu starań jeśli chodzi o element opakowania, zapewne zawartość ma równie wysoki standard – taka mniej więcej myśl pojawia się w głowie potencjalnego klienta.

Jakie zadania stoją przed etykietą?

Etykieta ma licznie zadania, którym musi sprostać, także niewspomnianą dotychczas trwałość i odporność na warunki zewnętrzne. Musi być po prostu mocna, nie tracić kolorów pod wpływem słońca, radzić sobie z wilgocią i zimnem. Etykieta to pierwsza rzecz, na której spoczywa wzrok klienta, dlatego jej przekaz, czyli to, co mówi odbiorcy, ma kapitalne znaczenie. Rolą projektantów oraz specjalistów od reklamy jest uwzględnić wszystkie powyższe okoliczności i zaprojektować etykietę oddziałująca na odbiorcę w jak najszerszym zakresie. Etykieta może wydatnie przyczynić się do sukcesu produktu. I robi to w 95% przypadków. Dlatego projektowanie etykiet powinieneś powierzyć ekspertom w tej dziedzinie.

Projektowanie etykiet - poradniki

Etykieta na butelce, która wpada w oko Dobra etykieta na butelce zagwarantuje, że klient wyłowi ją spośród grona innych i zapragnie zapoznać się bliżej z zawartością opakowania. Jakie są cechy dobrej, butelkowej etykiety?
Czytaj więcej »
Etykieta na produkcie: dlaczego jest ważna? Etykieta spełnia dwie podstawowe funkcje: informacyjną i reklamową. Obie są istotne w procesie wyboru produktu przez klienta. Zasadnicze pytanie brzmi, czego oczekuje odbiorca?
Czytaj więcej »
Piwo rzemieślnicze - pomysł na biznes a dobra identyfikacja wizualna Piwa z małych browarów przeżywają istny renesans – smakosze piwa coraz chętniej sięgają po nowe propozycje oferowane przez małe, rzemieślnicze firmy. Szukają produktów naturalnych, wysokiej jakości, alternatywy dla wyrobów „piwopodobnych”. Sklepowe półki uginają się od ilości butelek oklejonych cora...
Czytaj więcej »
Graficzna wizytówka firmy Crowd Design wraz z danymi firmy

Tworzenie etykiet w Designer

Miło, że chcesz nas poznać :). Nazywamy się Crowd Design i jesteśmy z Wrocławia. Pewnego czerwcowego wieczoru, dryfując jak zwykle niespiesznie między obłokami, uświadomiliśmy sobie, że nikt jeszcze nie zmalował kompleksowego portalu o grafice. Nie mogliśmy tego tak zostawić, więc postanowiliśmy zejść na ziemię i tak oto powstał Designer. Naszym sekretem jest projektowanie społecznościowe - to w oparciu o ten mechanizm tworzymy etykiety i dowolną inną grafikę. Kliknij poniżej, jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej.

Czytaj dalej »