ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#411719
ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#411720
ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#412001
ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#411613
ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#411674
ID grafika:
#5608
Nr pracy:
#412202
Dzień dobry, wgrywam dwie wersje z podbitymi kolorami. Od razu jednak też chcę napisać, że aby mieć 100% pewności jakie będziemy mieć kolory na docelowych książkach, wskazane jest zrobienie proofa okładki w drukarni, przed puszczeniem całego nakładu. Bo każda drukarnia ma swoje profile kolorystyczne, warto jest skonsultować jeszcze ostateczny wygląd z działem DTP i tak wszystko dopasować, abyście byli zadowoleni. Bo dzisiaj do końca nie wiem, jakie kolory wyświetlają się na Państwa monitorach. Każdy jest skalibrowany inaczej. Aby mieć pewność należałoby mieć te same fizyczne próbniki kolorów przed sobą i porównać je z tym, co wyświetla się na ekranie. Dlatego proof jest wg mnie bardzo ważny. Na ekranach kolory wyświetlają się jako przestrzeń RGB, a drukujemy w CMYKu, one nie są identyczne. Zwłaszcza widać różnicę na takich neonowych kolorach.
2025-07-05 15:02