Logo minimalistyczne, eleganckie, nowoczesne.
Punktem wyjścia był charakter marki, nowoczesna klinika medycyny estetycznej, kojarząca się z prestiżem, delikatnością i zaufaniem. Zamiast stosować graficzny sygnet, postawiłem na siłę typografii - wyważoną, klarowną i ponadczasową.
Główna nazwa „Moliera” została zaprojektowana z wykorzystaniem eleganckiego kroju szeryfowego, który przywodzi na myśl klasykę i luksus, a jednocześnie pozostaje nowoczesny. Z kolei napis „Clinic” został potraktowany z większym światłem między literami, aby dodać lekkości i podkreślić medyczną czystość.
Logo zamknięte w prostokątnej ramie to ukłon w stronę stabilności i klarownej komunikacji, a przy okazji świetnie sprawdza się na materiałach drukowanych i cyfrowych.
Całość celowo pozbawiona sygnetu – prostota i profesjonalizm bronią się tu same.
2025-04-24 06:53
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Logo minimalistyczne, eleganckie, nowoczesne. Punktem wyjścia był charakter marki, nowoczesna klinika medycyny estetycznej, kojarząca się z prestiżem, delikatnością i zaufaniem. Zamiast stosować graficzny sygnet, postawiłem na siłę typografii - wyważoną, klarowną i ponadczasową. Główna nazwa „Moliera” została zaprojektowana z wykorzystaniem eleganckiego kroju szeryfowego, który przywodzi na myśl klasykę i luksus, a jednocześnie pozostaje nowoczesny. Z kolei napis „Clinic” został potraktowany z większym światłem między literami, aby dodać lekkości i podkreślić medyczną czystość. Logo zamknięte w prostokątnej ramie to ukłon w stronę stabilności i klarownej komunikacji, a przy okazji świetnie sprawdza się na materiałach drukowanych i cyfrowych. Całość celowo pozbawiona sygnetu – prostota i profesjonalizm bronią się tu same.
2025-04-24 06:53