« powrót do listy konkursów
ID konkursu

#2966

Pakiet
Fach w ręku
Nagroda gwarantowana
Liczba prac

104

Liczba wyświetleń

580

Status

Rozstrzyganie

Załóż podobny konkurs

Logo dla poradni dietetycznej

Szanowni Graficy, ogłaszamy konkurs na zaprojektowanie logo dla poradni dietetycznej, która świadczy usługi dietetyczne: mobilne z dojazdem do klienta, online oraz stacjonarne. Nazwa naszej firmy / marki / inicjatywy / usługi to: Diet Balance Zajmujemy się: świadczeniem usług dietetycznych (konsultacje dietetyczne, pomiary składu ciała na profesjonalnym analizatorze składu ciała, przygotowujemy indywidualne diety, uczymy przygotowywani...

Pokaż szczegóły konkursu

Szanowni Graficy, ogłaszamy konkurs na zaprojektowanie logo dla poradni dietetycznej, która świadczy usługi dietetyczne: mobilne z dojazdem do klienta, online oraz stacjonarne.

Nazwa naszej firmy / marki / inicjatywy / usługi to: Diet Balance
Zajmujemy się: świadczeniem usług dietetycznych (konsultacje dietetyczne, pomiary składu ciała na profesjonalnym analizatorze składu ciała, przygotowujemy indywidualne diety, uczymy przygotowywania zdrowych posiłków, prowadzimy warsztaty ze zdrowego odżywiania, szkolenia ze zdrowego odżywiania
Projekt graficzny będzie używany: na stronę internetową firmy, materiały promocyjne - torby bawełniane, kubki, ołówki, na teczki papierowe dla klientów wizytówki, powiększane na banery reklamowe firmy.
Zależy nam, aby: logo było łatwo identyfikowalne i dające pozytywne skojarzenia. Powinno być precyzyjne, wzbudzające zaufanie, sugerujące pewność, uczciwość i fachowość. Znak powinien wskazywać na to czym firma się zajmuje i powinno utwierdzać klienta w przekonaniu, że ma do czynienie z taką, a nie inną firmą. W logo powinno być tak zaprojektowane, aby można było używać samego znaku lub znaku z nazwą firmy.
Preferowana kolorystyka: szary, biały, zielony, z elementami czerwony, biały. Ale może być mono czyli szary lub zielony., lub duo kolor: szary - biały, szary-zielony, zielony-biały.
Preferowany styl: nowoczesny
Dodatkowe uwagi: unikać proszę typowo kobiecych skojarzeń typu szczupła sylwetka w logo, czy samochód, środek komunikacji, oraz kształtów nieregularnych, trójkątów i rombów.

Odbiorcy

  • Kobiety
  • Mężczyźni
  • Dzieci
  • Osoby młode
  • Dorośli
  • Seniorzy
  • Inne: szkoły, firmy,

Wybrane kolory

  • Biel
  • Szarość i srebro
  • Zieleń

Gama kolorów

  • Intensywne/żywe

Cechy i styl grafiki

  • Doświadczenie
  • Elegancja
  • Nowoczesność
  • Stabilność
  • Sukces
  • Wiedza

Zasady konkursu

Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany
Ukryj szczegóły konkursu
Wybierz sortowanie
Ocena
Najnowsze
Ukryj odrzucone
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163468
+
8
Id grafika: #8873 Nr pracy: #163318
+
5
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163519
+
2
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163520
+
2
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163311
+
1
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163410
+
1
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163423
+
1
Id grafika: #2959 Nr pracy: #163786
+
1
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163672
+
5
Id grafika: #2670 Nr pracy: #163497
+
5
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163673
+
5
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163637
+
4
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163655
+
4
Id grafika: #8873 Nr pracy: #163331
+
3
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163448
+
3
Id grafika: #2670 Nr pracy: #163482
+
3
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163687
+
3
Id grafika: #3609 Nr pracy: #163225
+
2
Id grafika: #9404 Nr pracy: #163360
+
2
Id grafika: #9956 Nr pracy: #163376
+
2
Id grafika: #7082 Nr pracy: #163403
+
2
Id grafika: #12322 Nr pracy: #163412
+
2
Id grafika: #7840 Nr pracy: #163456
+
2
Id grafika: #9462 Nr pracy: #163333
+
2
Id grafika: #12835 Nr pracy: #163669
+
2