#6006
41
535
Zakończony
Szanowni Graficy,
Ogłaszamy konkurs na zaprojektowanie logo i etykiety dla nowej linii ADBL.
Musi to być projekt, który zadziała jak magnes i od pierwszego spojrzenia przyciągnie wzrok, sprawiając, że trudno będzie oderwać od niego oczy.
Pod tym logo będą kryły się kosmetyki dedykowane dla szerokiego grona odbiorców. Przede wszystkim do kierowców, którzy cenią sobie proste, skuteczne i niedrogie rozwiązania w codziennej pielęgnacji auta.
CO TRZEBA ZAPROJEKTOWAĆ?
Logotyp o nazwie EASY oraz etykiety lub etykietę np. do jednego z produktów - szamponu samochodowego, quick detailera, APC czy preparatu do felg.
ETYKIETA
• wymiary: 170 x 100 mm
• umieszczona na standardowej butelce ADBL 500 ml (załącznik)
• elementy graficzne – 50% etykiety
• przestrzeń na opis / skład (na białym tle) / kod kreskowy (może być przykładowy) – 50% etykiety
• w języku polskim
• z ciekawym logo
• z nazwą produktu
• z jasnym przekazem do czego jest dany produkt
• estetyczna i wyróżniająca się na tle konkurencji
LOGOTYP
• nowoczesny
• unikalny
• czytelny
• ponadczasowy
• budujący rozpoznawalność
NA CO ZWRACAMY UWAGĘ
Przy wyborze będziemy zwracać uwagę na layout etykiety oraz logotyp.
Chętnie zobaczymy zastosowanie logo EASY np. na ekspozytorze lub innym opakowaniu, jako strategie i koncept marki w kontekście opakowań ogólnie, a także różne wizualizacje.
Linki
https://adbl.eu/Odbiorcy
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany