W przedstawionej koncepcji zależało mi na pokazaniu, że identyfikacja Balticon może być jednocześnie spójna i elastyczna. Bazowy motyw falowania kontenerowej blachy nadaje rytm i porządek, a akcenty kolorystyczne pozwalają różnicować komunikację według obszarów działalności. Błękit i granat pozostają fundamentem marki – symbolizują logistykę i infrastrukturę. Zielony akcent może być przypisany do pracowników naziemnych oraz powiązany z Eco Containers, pomarańczowy natomiast do spedytorów i osób pracujących 24/7, podkreślając energię i ciągłość działania. Ciemniejszy branding sprawdzi się w komunikacji biurowej, bardziej formalnej. Dzięki temu system nie tylko opowiada historię marki, ale także od razu wskazuje na rolę i charakter poszczególnych zespołów.
2025-09-08 18:32
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
W przedstawionej koncepcji zależało mi na pokazaniu, że identyfikacja Balticon może być jednocześnie spójna i elastyczna. Bazowy motyw falowania kontenerowej blachy nadaje rytm i porządek, a akcenty kolorystyczne pozwalają różnicować komunikację według obszarów działalności. Błękit i granat pozostają fundamentem marki – symbolizują logistykę i infrastrukturę. Zielony akcent może być przypisany do pracowników naziemnych oraz powiązany z Eco Containers, pomarańczowy natomiast do spedytorów i osób pracujących 24/7, podkreślając energię i ciągłość działania. Ciemniejszy branding sprawdzi się w komunikacji biurowej, bardziej formalnej. Dzięki temu system nie tylko opowiada historię marki, ale także od razu wskazuje na rolę i charakter poszczególnych zespołów.
2025-09-08 18:32