Dzień dobry,
w załączniku przesyłam przygotowaną koncepcję graficzną, stworzoną w nowoczesnej odsłonie, a jednocześnie dopasowaną do stylu i charakteru marki. Zdecydowałam się pozostawić dotychczasową typografię i kolorystykę, ponieważ stanowią one silne i rozpoznawalne elementy identyfikacji wizualnej.
Proponuję wykorzystanie już istniejących materiałów – w tym zdjęć – i nadanie im odświeżonego, spójnego stylu.
Z przyjemnością podejmę dalszą współpracę i rozwinięcie projektu.
Pozdrawiam serdecznie,
Karolina.
2025-08-20 15:52
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłaną pracę oraz poświęcony czas. Niestety projekt nie odpowiada naszej estetyce. Kolory czarny i żółty nie wpisują się w dotychczasowy key visual naszej marki.
Proponujemy rozważenie innego kierunku stylistycznego – bliższego naszej obecnej identyfikacji. Chcielibyśmy, aby efekt końcowy podkreślał charakter firmy oraz spójnie nawiązywał do naszego wizerunku.
2025-08-29 13:01
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Dzień dobry, w załączniku przesyłam przygotowaną koncepcję graficzną, stworzoną w nowoczesnej odsłonie, a jednocześnie dopasowaną do stylu i charakteru marki. Zdecydowałam się pozostawić dotychczasową typografię i kolorystykę, ponieważ stanowią one silne i rozpoznawalne elementy identyfikacji wizualnej. Proponuję wykorzystanie już istniejących materiałów – w tym zdjęć – i nadanie im odświeżonego, spójnego stylu. Z przyjemnością podejmę dalszą współpracę i rozwinięcie projektu. Pozdrawiam serdecznie, Karolina.
2025-08-20 15:52Dzień dobry, Dziękujemy za przesłaną pracę oraz poświęcony czas. Niestety projekt nie odpowiada naszej estetyce. Kolory czarny i żółty nie wpisują się w dotychczasowy key visual naszej marki. Proponujemy rozważenie innego kierunku stylistycznego – bliższego naszej obecnej identyfikacji. Chcielibyśmy, aby efekt końcowy podkreślał charakter firmy oraz spójnie nawiązywał do naszego wizerunku.
2025-08-29 13:01