{[content]}
{[content]}

Projekt odświeżenia wyglądu odświeżacza powietrza z knotem (etykieta)

Numer projektu: #147681, Id grafika: #9530, dodany 1991 dni 23 h temu.
0
Fajne!
Zgłoś nadużycie

Komentarze

Witam Panią, Aby mogli mnie Państwo lepiej poznać nadmienię, że od 18 lat zajmuję się projektowaniem graficznym, skończyłam ASP w Warszawie o kierunku wzornictwo przemysłowe. Moje realizacje, które mogą Państwa zainteresować to: asortyment z brandu „Jan Niezbędny” i zapachy samochodowe dla firmy K2. Pracowałam jeszcze dla wielu firm z branż kosmetycznej, farmaceutycznej i spożywczej. Projekt rebrandingu odświeżacza powietrza obejmuje nową formę przestrzenną korka i nową koncepcję etykiety. Etykieta oparta jest na systemie folii termokurczliwej na całą butelkę. Po zastosowaniu takowej etykiety pokaże nam się forma butelki, która ma charakterystyczne pionowe żłobienia po obu stronach. Te żłobienia stworzą ciekawą i nowoczesną formę, która sama w sobie będzie już elementem dekoracyjnym. Proponuję zastosowanie ciemnej, matowej folii termokurczliwej, która nada szlachetności bryle butelki. Wydaje mi się także że stonowane ciemniejsze kolory ładnie wpasują się we wnętrza. Aby podkreślić prostotę uzyskanej formy butelki proponuję zastosować nową formę korka, który także będzie matowy i w kolorze danej butelki. Grafika jest oszczędna i jej głównym założeniem jest działanie kontrastami błysk-matt. Całą etykieta jest matowa natomiast w tle pojawia się tapeta ilustrująca dany zapach. Są to graficzne interpretacje danego zapachu . Są one pokryte lakierem błyszczącym, co nadaje im efektu przestrzenności. Rozróżnienie zapachów między sobą jest możliwe właśnie dzięki zastosowaniu tych różnorodnych patternów , dodatkowo zmienia się kolor folii termokurczliwej. Dla opisu produktu jest zastosowany efekt „hot stampingu”, który dodaje elegancji i pozwala plasować produkt jako element dekoracyjny wnętrza. Korek ma obłą formę, która nawiązuje do charakteru butelki (widok korka z góry pokazuje załączony schemat). Aby uatrakcyjnić formę korka zastosowałam na nim nadruk (bądź tłoczenie) logo firmy. Taki efekt nadaje całej formie bardziej spójny i rzeźbiarski charakter. Głównym założeniem projektu jest uzyskanie bardziej estetycznego i eleganckiego efektu. Zastosowanie matowej folii i oszczędnej grafiki spowoduje, że butelka może stać się elementem ładnego salonu, a nie tylko łazienki. Jej estetyka nie będzie kłóciła się z nowoczesnym wnętrzem i znajdzie szersze zastosowanie. pozdrawiam Anna

2018-11-05 13:33