{[content]}
{[content]}

Nazawa i logo dla marki gastronomicznej

Numer projektu: #413266, Id grafika: #13705, dodany 126 dni 17 h temu.
Zgłoś nadużycie

Komentarze

CIEPŁE – ESENCJA MARKI Słowo-klucz: Ciepło. Ciepło domu, ciepło relacji, ciepło jedzenia. Marka CIEPŁE jest prosta, bliska i zapamiętywalna, a jednocześnie nowoczesna i otwarta na rozwój. Obietnica marki: Autentyczne jedzenie oparte na naturalnych składnikach i rzemieślniczych procesach, Codzienny rytuał, który wnosi spokój, przyjemność i smak do życia, Miejsce i produkty, które tworzą poczucie bezpieczeństwa i bliskości – jak w domu.

2025-07-31 13:39

ROZWÓJ I ELASTYCZNOŚĆ MARKI CIEPŁE jest nazwą: Restauracji/Bistro – centralne doświadczenie marki, Linii produktów – mrożonki, dania gotowe, przetwory, Konceptu lifestyle’owego – newsletter, social media, eventy kulinarne. Potencjalne submarki: Ciepłe – Na Co Dzień (codzienne produkty) Ciepłe – Weekendowe (edycje limitowane, comfort food) Ciepłe – Święta (kolekcje sezonowe)

2025-07-31 13:40

MENU I KOMUNIKACJA KULINARNA Filary menu: Dania proste, naturalne, rzemieślnicze – pierogi, pielmieni, kluski, naleśniki, zupy kremy Sezonowość i lokalność – podkreślanie składników od regionalnych dostawców Sekcja „Dania Ciepłe” – kluczowa kategoria, obejmująca obiady i kolacje Sekcja „Na Wynos” i „Do Domu” – naturalne przejście do sprzedaży detalicznej

2025-07-31 13:41

Od marki CIEPŁE możemy stworzyć submarki, jak: - miejsce - danie - ofertę - święta - urodziny

2025-07-31 13:44

LINIA PRODUKTÓW I OPAKOWANIA Strategia opakowań: Matowe, papierowe, naturalne kolory (beże, złamane biele, karmel, zieleń szałwiowa) Prosta typografia i powtarzalny motyw graficzny (np. linia ciepła, parująca łyżka, delikatny gradient) Nazewnictwo inspirowane emocją lub momentem: Ciepłe: Zatrzymaj się – pierogi, naleśniki Ciepłe: Spróbuj – dania gotowe Ciepłe: Na chwilę – zupy kremy Ciepłe: Wspomnienie lata – sosy sezonowe, kompoty

2025-07-31 13:41