Oto moja propozycja logo oraz nazwy marki. Zdecydowałem się na nazwę "SERENITY" (ang. spokój, ukojenie) ponieważ świetnie wpisuje się w filozofię marki premium, która ma oferować nie tylko same produkty zapachowe, ale również doświadczenie z nimi związane. Nazwa jest elegancka i wyważona, podobnie jak marki TIFFANY czy JIMMY CHOO. Dodatkowo łatwo się ją wymawia w różnych językach oraz ma pozytywne skojarzenia we wszystkich kulturach. Aby uzupełnić przekaz logo do projektu logo zastosowałem również motto "Awaken your senses" koncentrujące się na zmysłowości produktów. Kolorystykę logo oraz motto można dowolnie zmienić lub w przypadku motto po prostu je usunąć, jest to jedynie moja propozycja.
Pozdrawiam.
2024-12-26 21:40
Konkurs z ukrytymi pracami.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z Polityką Cookies. Zobacz Politykę Cookies.
Oto moja propozycja logo oraz nazwy marki. Zdecydowałem się na nazwę "SERENITY" (ang. spokój, ukojenie) ponieważ świetnie wpisuje się w filozofię marki premium, która ma oferować nie tylko same produkty zapachowe, ale również doświadczenie z nimi związane. Nazwa jest elegancka i wyważona, podobnie jak marki TIFFANY czy JIMMY CHOO. Dodatkowo łatwo się ją wymawia w różnych językach oraz ma pozytywne skojarzenia we wszystkich kulturach. Aby uzupełnić przekaz logo do projektu logo zastosowałem również motto "Awaken your senses" koncentrujące się na zmysłowości produktów. Kolorystykę logo oraz motto można dowolnie zmienić lub w przypadku motto po prostu je usunąć, jest to jedynie moja propozycja. Pozdrawiam.
2024-12-26 21:40