#6052
21
774
Zakończony
Szanowni Graficy ogłaszamy konkurs na zaprojektowanie hero visual (hero graphic) dla marki: obiektu noclegowego (hotel, motel, pensjonat) o nazwie „Noclegi Zalewo", jako turystycznej bazy noclegowej, do zwiedzania unikatowych atrakcji Mazur Zachodnich – dawnych Prus Górnych.
Adres strony internetowej to www.noclegizalewo.pl
Projekt ten będzie też służyć budowaniu marki „Noclegi Zalewo”, zatem chciałbym aby jego centralnym elementem był logotyp obiektu. Przesyłamy go w formacie pdf z krzywymi. O ile wizja Twórcy pozwoli, chciałbym też, aby projekt w jak największym stopniu wykorzystywał złotą proporcję.
Ze względów na unikatowe (jedna w skali świata) atrakcje turystyczne, chciałbym abym projekt ten też je promował. Z tego względu myślę o tym, iż dobrze by było, aby projekt zawierał następujące załączone fotografie (które mogą być przerabiane w celu artystycznym przez Twórcę):
„Statkiem po trawie” (z podpisem, opisem lub symbolem – to już według wizji Twórcy, że jest to jedyny na świecie CZYNNY zabytek sztuki hydrotechnicznej - Kanał Elbląski wraz z 5 pochylniami łączący Mazury Zachodnie z Bałtykiem.
"Jezioro Czyste „Jasne”" (z podpisem, opisem lub symbolem) – to już według wizji Twórcy, że jest to jedno z 3 najczystszych polskich jezior Polski i jezioro z najbardziej przezroczystą wodą w Polsce. Światło słoneczne dociera w nim na głębokość aż 15 m, a pH wody wynosi 4,5 . To dlatego przez lata Browar Iławski pobierał bezpośrednio z niego wodę do ważenia swoich piw. Dzisiaj to Rezerwat przyrody „Jasne” z bezwzględnym zakazem kąpieli.
'Szlak turystyczny oryginał” – tu nie potrzeba żadnego podpisu vel opisu, ponieważ zdjęcie ma jasny i zrozumiały przekaz.
Jako, że projekt „promować będzie” obiekt noclegowy może warto zamieścić jego jedną z fotografii np. „Widok ogólny” lub „Wjazd” oraz jedną z fotografii wnętrza. Do wykorzystania przesyłam pozostałe zdjęcia jeżeli wizja Twórcy będzie ich wymagała lub mogą być pomocne w jej realizacji.
Odnośnie wszelkich napisów, to powinny być one pisane czcionką logotypu, a więc „Felipa”. W przypadku konieczności użycia frazy „Mazury Zachodnie – dawne Prusy Górne”, to powinna ona być pisana w następujący sposób: „Mazury Zachodnie d. Prusy Górne”. To ważne ze względów na "wrażliwość polityczną" - niektórych lokalny działaczy.
Reasumując, potrzebujemy coś, co:
reprezentuje markę w pierwszym kontakcie,
łączy logo + zdjęcia atrakcji + charakter Mazur Zachodnich,
jest emocjonalne i turystyczne,
można potem multiplikować na stronę www, banery, folder itd.
Projekt grafiki będzie potrzebny w 4 formatach:
Przydatne w konkursie linki dodane do konkursu.
Linki
http://www.noclegizalewo.pl https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezioro_Czyste_(R%C3%B3wnina_I%C5%82awska) https://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_Elbl%C4%85ski https://drive.google.com/drive/folders/1sS0icNibR4LRd2LLzjnxpPC_PbdfAeAC?usp=sharingOdbiorcy
Cechy i styl grafiki
Zasady konkursu
Aby zobaczyć zasady konkursu musisz być zalogowany