Poradniki dla klientów

Ktoś splagiatował Twoją pracę? 5 rzeczy, o których musisz wiedzieć

Dodano: 2017-08-16 przez: MW

Przeglądasz internet i nagle dostrzegasz interesującą grafikę. Przyglądasz się jej i nagle stwierdzasz, że jest dziwnie znajoma. Zgadza się, to Twoja własna praca. Ale nie znasz człowieka, który się pod nią podpisał. Czy to już plagiat? Co masz teraz zrobić? Oto krótki poradnik na wypadek podejrzenia plagiatu.

Czytaj dalej »

Piwo rzemieślnicze - pomysł na biznes a dobra identyfikacja wizualna

Dodano: 2015-11-09 przez: designer.pl

Piwa z małych browarów przeżywają istny renesans – smakosze piwa coraz chętniej sięgają po nowe propozycje oferowane przez małe, rzemieślnicze firmy. Szukają produktów naturalnych, wysokiej jakości, alternatywy dla wyrobów „piwopodobnych”. Sklepowe półki uginają się od ilości butelek oklejonych coraz ciekawszymi i przyciągającymi uwagę etykietami piw z równie oryginalnymi nazwami. Zalew nowych marek powoduje, że klient musi dokonywać w sklepie coraz trudniejszego wyboru – które piwo tym razem spróbować. Chcesz wejść w ten biznes? Zastanów się jak nie zginąć w tłumie konkurencji.

Czytaj dalej »

Co powinien zawierać projekt graficzny roll-upa

Dodano: 2015-07-27 przez: Andrzej Sitek

Roll-up posiada szereg cech, które sprawiają, że jest to reklama i forma przekazu informacji bardzo wygodna i prosta w użyciu, do tego skutecznie zwracająca i skupiająca uwagę potencjalnych klientów. Aby taka reklama zadziałała, musi spełniać pewne warunki.

Czytaj dalej »


Roll-up: czy pomaga sprzedawać?

Dodano: 2015-07-17 przez: Andrzej Sitek

Reklama typu roll-up na pewno przyciąga uwagę potencjalnych klientów za pomocą przekazu wizualnego, jednak bez sprzedawcy, nie byłaby tak skuteczna. Dlaczego?

Czytaj dalej »