Projektowanie folderów reklamowych online | Aktualizacja: 14.01.2017

Projektowanie folderów reklamowych

Zleć grafikom swój projekt - otrzymasz więcej projektów folderów reklamowych, w krótszym czasie i niższej cenie!

Tysiące grafików

Tysiące grafików tworzących foldery reklamowe

Nawet do 300 projektów w konkursie

Od 5 do 35+
projektów folderów reklamowych w konkursie

100% gwarancji praw autorskich

100% gwarancji praw autorskich

Cennik - Folder reklamowy

Projektowanie folderów reklamowych dla firmy

Tworzenie folderów reklamowych nigdy nie było tak proste!

Konkursy dla grafików to nowa usługa projektowania folderów reklamowych, dzięki której otrzymasz więcej (różnorodnych) projektów, w krótszym czasie, w niższej cenie.

  1. Ustalasz budżet i zakładasz konkurs graficzny na projekt folderu reklamowego.
  2. Graficy z całej Polski zaczynają projektować foldery reklamowe dla Ciebie.
  3. Już po 7 dniach możesz wybrać zwycięską pracę spośród kilkudziesięciu projektów folderów reklamowych.

Zobacz projekty »

Przykładowe realizacje konkursów

Przeglądaj konkursy »
DARR
PZPN
Grunwald Studio
Korporacja kurierska
Urocza Development
Ubezpieczenia Online

Opinie naszych klientów

  • "Pełen profesjonalizm. Zgodnie z tym, czym Designer reklamuje się na swojej stronie WWW, są z klientem od momentu rozpoczęcia współpracy w stałym kontakcie.

    Graficy nie tylko cierpliwie nanoszą uwagi i poprawki klienta, ale również wychodzą z inicjatywą i ciekawymi pomysłami. Jestem zadowolona z efektu końcowego i polecam współpracę z Designer!"
    Adriana Wojniusz 
    Menedżer Projektu Ubezpieczeń Turystycznych
    luty 2015
  • "Współpraca z Designer okazała się strzałem w dziesiątkę! J Możliwość wyboru logotypu spośród ponad 60 prac dała nam możliwość wyboru najbardziej zbliżonego naszym oczekiwaniom.

    Designer.pl wyróżnia profesjonalna obsługa Klienta, stały kontakt oraz wysoka jakość świadczonych usługi. Osoba reprezentująca firmę Designer z którą miałam okazję współpracować, zawsze chętnie służyła radą i pomocą obsługując naszą firmę w miły i profesjonalny sposób.

    W związku z niniejszym z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę Designer jako nowoczesnego, prężnie i sprawnie działającego oraz solidnego partnera zapewniającego wzorową współpracę."
    Agnieszka Pluta 
    Marketing Manager w ITSAPS - partner ericsson LG.
    kwiecień 2015
  • "Każdy klient doceni sposób, w jaki serwis podchodzi do jego wymagań. Firma uczciwie określa potrzeby klienta i przystosowuje do nich swoją ofertę.

    Jakość współpracy z firmą podnosi wysoki poziom komunikacji. Nie da się nie zauważyć, jak duży nacisk położony jest na to, aby kontakt przebiegał szybko i sprawnie. Firma wykazuje takie samo zaangażowanie we wszystkie realizowane projekty."
    Łukasz Długosz
    Villain Republic S.C
    grudzień 2014

Jak działa społecznościowe projektowanie folderów reklamowych?

Projektowanie Społecznościowe - to w tym tkwi największa siła konkursów graficznych. Setki grafików z całej Polski walczy, aby przygotować dla Ciebie idealny projekt folderu reklamowego. Wszyscy pracują równolegle, dlatego już w 7 dni dostaniesz dziesiątki projektów folderów reklamowych.

Pamiętaj: płacisz tylko za wybrany przez Ciebie projekt folderu reklamowego.

Czytaj dalej »

Jak zaprojektować folder reklamowy?

Czyli tworzenie folderów reklamowych dla Ciebie
 
Istnieje powszechne przekonanie, że projektowanie folderów reklamowych, to nic innego jak projektowanie informacji. Jeśli chcemy zareklamować przykładowo kominki, to powinniśmy pisać o wadach i zaletach różnych sposobów ogrzewania domu. Nie jest to do końca trafne podejście, chociaż stosuje je blisko 85% osób tworzących projekty folderów reklamowych. Jak zatem należy podejść do pracy projektowej?

Jak zaprojektować emocje?

Warto zastosować odmienne podejście od większości i zamiast na projektowaniu informacji skupić się na projektowaniu emocji. Warto roztoczyć przed swoimi klientami obraz wspaniałych zimowych wieczorów, spędzanych przy ogniu. Opisz, jak miło będzie rozpoczynać chłodne dni dzięki Twoim kominkom. Rynek stale się rozrasta, w związku z czym oferty upodabniają się do siebie. Lepiej zatem się wyróżnić, zamiast ginąć w tłumie jednakowych faktów. Wykorzystujemy tą wiedzę do projektowania folderów reklamowych.

Jak zaprojektować wiarygodność?

Wszystkie materiały reklamowe, które przekazujesz swoim klientom podlegają ocenie. To, jak się zaprezentujesz buduje Twój wizerunek i przede wszystkim wiarygodność. Solidnie wykonane foldery reklamowe świadczą o jakości Twoich usług i produktów. Nie pozwolimy, aby Twój projekt folderów reklamowych był nudny i sztampowy. Jeśli posiadasz już logo oraz określone barwy firmowe, projektant uwzględni to w swojej pracy. Utrzymanie w miarę stałej stylistyki buduje atmosferę trwałości i zaufania pomiędzy Twoją firmą a klientami.

Jak zaprojektować pozytywne wrażenia?

Zadbamy o to, aby tworzenie folderu reklamowego odbywało się również w oparciu o funkcjonalność. Bardzo istotne jest, aby nie powtarzać tych samych informacji i nie dublować formy przekazu. Dobrze zaprojektowany folder powinien być miły w odbiorze. Badania z roku 2013 pokazują, że aż 74% potencjalnych klientów, woli zapoznać się z tradycyjnym folderem w wolnym czasie. Dlaczego tak się dzieje? Otóż w erze cyfrowej, doświadczenia analogowe (czyli zwykłe czytanie i przeglądanie) są dla nas formą relaksu. Klient może na spokojnie zapoznać się z Twoją ofertą nie męcząc przy tym wzroku.

Jak zachęcić odbiorcę do lektury?

Zachęcenie kogoś do przeczytania określonej treści nie jest łatwe. Wszystko zależy od zaprojektowania pierwszej strony folderu reklamowego. To właśnie ona decyduje o tym, czy folder przyciągnie uwagę, czy też nie. Źle wykonany awers może przekreślić cały projekt. Zdajemy sobie z tego sprawę, zatem gdy w grę wchodzi tworzenie folderów reklamowych - zawsze szczególną wagę przykładamy do pierwszej strony. Aby to osiągnąć warto zastosować humor i niepowtarzalną grafikę o wysokim poziomie estetyki.

Projektowanie folderów reklamowych - poradniki

Etykieta na butelce, która wpada w oko Dobra etykieta na butelce zagwarantuje, że klient wyłowi ją spośród grona innych i zapragnie zapoznać się bliżej z zawartością opakowania. Jakie są cechy dobrej, butelkowej etykiety?
Czytaj więcej »
Na jakich materiałach nadruki wyglądają najlepiej? Nadruki to dobra metoda ułatwiająca identyfikację, spełniająca rolę reklamową i informacyjną. Która technologia będzie odpowiednia dla danego rodzaju odzieży?
Czytaj więcej »
Piwo rzemieślnicze - pomysł na biznes a dobra identyfikacja wizualna Piwa z małych browarów przeżywają istny renesans – smakosze piwa coraz chętniej sięgają po nowe propozycje oferowane przez małe, rzemieślnicze firmy. Szukają produktów naturalnych, wysokiej jakości, alternatywy dla wyrobów „piwopodobnych”. Sklepowe półki uginają się od ilości butelek oklejonych cora...
Czytaj więcej »
Graficzna wizytówka firmy Crowd Design wraz z danymi firmy

Tworzenie folderów reklamowych w Designer

Miło, że chcesz nas poznać :). Nazywamy się Crowd Design i jesteśmy z Wrocławia. Pewnego czerwcowego wieczoru, dryfując jak zwykle niespiesznie między obłokami, uświadomiliśmy sobie, że nikt jeszcze nie zmalował kompleksowego portalu o grafice. Nie mogliśmy tego tak zostawić, więc postanowiliśmy zejść na ziemię i tak oto powstał Designer. Naszym sekretem jest projektowanie społecznościowe - to w oparciu o ten mechanizm tworzymy foldery reklamowe i dowolną inną grafikę. Kliknij poniżej, jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej.

Czytaj dalej »