Jak zarządzać swoim konkursem - poradnik


Pamiętaj, że po uruchomieniu konkursu wciąż masz wpływ na jego dalszy przebieg!
Stały kontakt z grafikami pomoże dopracować koncepcję a wyróżnianie najlepszych prac ukierunkuje pozostałych. 
W ten sposób zwiększasz szanse na zrealizowanie pracy idealnie trafiającej w Twoje potrzeby.

Poniżej opisaliśmy wszystkie podstawowe operacje, które możesz przeprowadzić na stronie swojego konkursu:
  1. Dodawanie komentarzy do konkursu

    Tutaj możesz spisać wszelkie uwagi, które chcesz przekazać wszystkim grafikom na głównej stronie konkursu.

    (najedź aby powiększyć)

     


  1. Dodawanie komentarzy do przesłanych prac

    Po kliknięciu na miniaturę i przejściu do podstrony danej pracy, możesz napisać swoje uwagi autorowi.

    (najedź aby powiększyć)

     


  1. Oddawanie głosu na przesłaną pracę

    Ta, dostępna dla wszystkich funkcja pozwala sprawnie posortować przesłane prace na stronie Twojego konkursu.

     


  1. Wyróżnienie pracy

    Oznaczona praca zostanie wysunięta na początek listy a jej autor otrzyma dodatkowe punkty potrzebne do wejścia na kolejny poziom w naszym serwisie.

     


  1. Odrzucenie pracy

    Jeżeli dany projekt okaże się być kompletnie chybiony, klikając w oznaczoną ikonę możesz oznaczyć go jako pracę odrzuconą, co skutecznie “oczyści” stronę konkursu.


  1. Przedłużenie konkursu

    W sytuacji, gdy chciałbyś otrzymać jeszcze więcej propozycji, możesz przesunąć deadline konkursu o 7 lub 14 dni. Opcję tę znajdziesz w polu “Zarządzanie konkursem”.

    (najedź aby powiększyć)

     


  1. Zgłoszenie nadużycia

    Kiedy uznasz, że nadesłana praca jest sprzeczna z regulaminem konkursu (np. stwierdzisz plagiat) lub z zasadami przyzwoitości, możesz powiadomomić o tym naszych administratorów, którzy niezwłocznie przyjrzą się sprawie bliżej.

    (najedź aby powiększyć)

     


  1. Udostępnienie konkursu

    Możesz udostępnić swój konkurs na Facebook`u, zapraszając znajomych do głosowania na przesłane prace.

    (najedź aby powiększyć)